2012. március 11., vasárnap

Egy kis csemege..:)

Kedves Olvasóim!:)
Nem tudom, ki hogy van vele, de én nagyon szeretek olvasni és rendkívűl szeretem a filmeket is - no nem akármilyen filmeket szoktam megnézni. Gondoltam, megosztom veletek, hogy tegnap este végre sikerült megnéznem a Büszkeség és balítélet című filmet, és csodálatos volt. Nagyon régóta szeretném elolvasni a könyvet, de még nem jutottam odáig. Viszont ha már így hozta a sors, hogy megnéztem a filmet, azt kell, hogy mondjam: nagyon ajánlom mindenkinek!:) Páratlan történet. Jane Austen - és még sok más író - bebizonyította, hogy nincs szükség se a modern technológiára, se vámpírokra és más lényekre ahhoz, hogy gyönyörű szerelmi történetet írjon az ember!
Ha tehetitek mindenképp olvassátok el vagy nézzétek meg! Nem lesz elpazarolt idő.;)
További kellmes hétvégét! xoxo

2 megjegyzés:

  1. Hát már mondtam amúgy is, de akkor itt is mondom: olvasd el te is minél előbb, alapmű azoknak, akik szeretnek olvasgatni! :P
    Egyébként egy volt osztálytársam nem ebbe a filmbe volt teljesen szerelmetes, hanem egy korábbi verzióba, nem tudom az milyen lehet, ő ezt szidta is kicsit... ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő valószínűleg azt látta,amelyikben Collin Firth játssza Darcyt:) nekem az a verziója nem szimpatikus:D De mindenképpen elolvasom!:)

      Törlés